Ziņas vieglajā valodā 27. novembrī

2 months ago 303
ARTICLE AD BOX

Ziņas vieglajā valodā 27. novembrī

Ainažos avarējušajā autobusā brauca Ukrainas karavīri

Autobusā, kas vakar avarēja Ainažos, brauca Ukrainas karavīri.

Viņiem Igaunijā notika mācības.

Cauri Latvijai devās vairāki autobusi ar ukraiņu karavīriem.

Aizsardzības ministrs Artis Pabriks Latvijas Radio sacīja, ka Igaunija Latviju par to neinformēja.

Šādos gadījumos parasti otru pusi informē.

Satiksmes negadījumā cieta viens Igaunijas bruņoto spēku kareivis, pārējie bija no Ukrainas bruņotajiem spēkiem.

Viņi ir nogādāti slimnīcā.

Kopā avārijā cieta 26 cilvēki, trīs smagi.

Viens cilvēks gāja bojā.

Uz autoceļa ĒrgļiDrabeši notika ceļu satiksmes negadījums

Nesen uz autoceļa Ērgļi–Drabeši notika ceļu satiksmes negadījums.

Latvijas valsts ceļi informē, ka smagā automašīna nobrauca no ceļa un apgāzās.

Tur cietušo nav, bet satiksme ir bloķēta.

Daudzviet Latvijā braukšanas apstākļi ir apgrūtināti

Arī citviet autovadītājiem ir jābūt īpaši uzmanīgiem.

Daudzviet Latvijā braukšanas apstākļi pa galvenajiem autoceļiem ir apgrūtināti.

Šobrīd īpaši tas attiecas uz Latgali, arī Saldus, Talsu un Jelgavas apkārtni un ceļu Matīši–Ainaži.

Labklājības ministrija plāno pagarināt personām iepriekš noteiktās invaliditātes grupas termiņu

Tā kā ir garas rindas ārstu valsts komisijā, tad Labklājības ministrija plāno pagarināt personām iepriekš noteiktās invaliditātes grupas termiņu.

Šīs vasaras otrajā pusē un rudenī ir netipiski daudz iesniegumu.

Ja pērn vidēji mēnesī tie bija virs 5iem tūkstošiem iesniegumu, tad, piemēram, oktobrī to skaits ir vairāk nekā par tūkstoti lielāks.

Šodien sākas Ziemassvētku gaidīšanas laiks

Šodien sākas Ziemassvētku gaidīšanas laiks, ir Pirmā advente.

Daudzviet Latvijā iededza pilsētu galvenās egles un sāka darboties Ziemasvētku tirdziņi.

Tūkstošiem cilvēku vēroja, kā tas notiek Rīgā, Doma laukumā.

Pēc divu gadu pārtraukuma atklāts arī Vecrīgas Ziemassvētku tirdziņš, kas šogad svin savu divdesmito jubileju.

Krievu iebrucēji varētu gatavoties pamest Zaporižjes atomelektrostaciju

Pēdējie novērojumi liecina, ka krievu iebrucēji varētu gatavoties pamest Zaporižjes atomelektrostaciju.

Tā šodien paziņojis Ukrainas atomenerģijas uzņēmuma "Enerhoatom" prezidents.

Vēl gan esot pāragri teikt, ka tas jau notiek.

Arī Krievijas prese sākusi rakstīt, ka Zaporižjes atomelektrostacija, iespējams, būtu jāatstāj un varbūt tā jānodod Starptautiskās Atomenerģijas aģentūras kontrolē.

Latvijas sieviešu basketbola izlase spēlēs Eiropas čempionāta finālturnīrā

Latvijas sieviešu basketbola izlase šodien Rīgā ar 79:73 pieveica Izraēlas valstsvienību.

Uzvara nozīmē, ka Latvijas izlase nākamgad spēlēs Eiropas čempionāta finālturnīrā.

"Metta" komanda arī nākamajā gadā spēlēs Latvijas futbola virslīgā

"Metta" komanda arī nākamajā gadā spēlēs Latvijas futbola virslīgā.

Tas noskaidrojās šodienas spēlē, kad Rīgas komanda ar 3:2 pārspēja „Grobiņu" un divu spēļu summā uzvarēja ar 5:2.

"Metta" pārspēlēs piedalījās astoto reizi.

Pasaules kausa finālturnīrā šodien uzvaru izcīnīja Horvātijas, Kostarikas un Marokas futbolisti

Pasaules kausa finālturnīrā futbolā šodien Horvātijas futbolisti pārspēja Kanādu ar 4:1.

Kostarikas futbolisti ar 1:0 uzvarēja Japānu un saglabā izredzes iekļūt astotdaļ-finālā.

Marokas futbolisti negaidīti uzvarēja Beļģiju ar 2:0.

Šobrīd turpinās šīs dienas pēdējais mačs – spēlē Spānija ar Vāciju.

Naktī un dienā vietām snigs

Nākamā nakts un arī diena būs mākoņaina.

Naktī vairāk snigs Latgalē, slapjš sniegs savukārt gaidāms Liepājas pusē.

Vietām nedaudz snigs arī dienā.

Pūtīs lēns austrumu vējš.

Gaisa temperatūra naktī -4…1°.

Dienā -2… 2 grādi.

Rīgā – mākoņains, naktī brīžiem skaidrosies.

Būtisku nokrišņu nebūs.

Pūtīs lēns vējš.

Gaisa temperatūra naktī -3… -2°, dienā ap 0°.

Laika tips 2. – labvēlīgs

Read Entire Article