Ziņas vieglajā valodā 27. jūnijā

1 year ago 1471
ARTICLE AD BOX

Ziņas vieglajā valodā 27. jūnijā

Siguldā meklē pazudušo bērnu

Siguldā turpina meklēt pazudušo piecus gadus veco meiteni.

Viņa pazuda Gaujas apkārtnē svētdien, 26. jūnijā.

Meklēšanā piedalās daudz brīvprātīgo.

Meiteni meklē arī ar helikopteru.

Izmanto arī termokameru. Tā rāda, kur dabā varētu atrasties kāda dzīva būtne.

Latvijā izmēģinās trauksmes sirēnas

Otrdien, 28. jūnijā, Latvijā izmēģinās trauksmes sirēnas.

Pārbaudīs, vai visas sirēnas darbojas.

Trauksmes sirēnu pārbaude notiks visā Latvijā.

Sirēnas skanēs laikā no pulksten 10.00 līdz 10.20.

Katra sirēna skanēs apmēram trīs minūtes.

Šīs trauksmes sirēnas domātas cilvēku ātrai brīdināšanai par katastrofām vai to draudiem.

Otrdien, izdzirdot sirēnu, cilvēkiem nav jāsatraucas.

Krievijas raķete trāpījusi veikalam Ukrainas pilsētā

Krievija ar raķetēm apšaudīja Kremenčukas pilsētu Ukrainas vidienē.

Raķete trāpīja tirdzniecības centram.

Lielveikalā tajā brīdī atradās vairāk nekā tūkstoš cilvēku.

Tā paziņojis Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis.

Triecienā cietušais tirdzniecības centrs turpina degt.

Liesmas mēģina apdzēst vairāk nekā simt ugunsdzēsēju ar vairākiem desmitiem ugunsdzēšanas mašīnu.

Kremenčukas vadītājs paudis nožēlu par notikušo.

Viņš norādīja, ka cilvēkiem lielveikalā nav nekāda sakara ar karadarbību.

NATO plāno izmaiņas savā aizsardzībā

Ukrainas kara dēļ NATO ātrās reaģēšanas karavīru skaitu palielinās līdz 300 tūkstošiem cilvēku.

Tā paziņoja NATO vadītājs Jenss Stoltenbergs.

Šīs būs vienas no lielākajām izmaiņām NATO aizsardzībā ilgākā laikā.

Šonedēļ Madridē arī sāksies augsta līmeņa NATO valstu vadītāju sanāksme.

Brīdina par bīstamu karstumu

Latvijā svētdien uz slimnīcu aizvesti desmit saulē pārkarsuši cilvēki. Tā ziņo mediķi.

Kopumā nedēļas nogalē uz slimnīcu aizveda 25 cilvēkus ar pārkaršanas pazīmēm.

Pirmdien un otrdien, 27. un 28. jūnijā, Latvijā lielā karstuma dēļ sinoptiķi izsludināja sarkano brīdinājumu.

Šādā laikā jāizvairās no ilgas atrašanās tiešos saules staros.

Lielplatonē izveidots dienas aprūpes centrs

Darbu sācis Jelgavas novada dienas aprūpes centrs "Upe".

Centrs atrodas Lielplatonē.

Tas izveidots Lielplatones pamatskolas atbalsta centra telpās.

Centra klienti ir cilvēki ar garīga rakstura traucējumiem.

Lai varētu apmeklēt centru, klientu atbilstību izvērtē Jelgavas novada sociālā dienesta darbinieki.

Šobrīd centrs ar klientiem strādā divas reizes nedēļā – otrdienās un ceturtdienās.

Centra apmeklētāji piedalās vingrošanas nodarbībās, zīmē, veido rokdarbus, gatavo ēst, pastaigājas svaigā gaisā.

Stenlija kausu izcīna "Avalanche"

Stenlija kausu šogad ieguvis hokeja klubs Kolorādo "Avalanche".

Šī komanda Stenlija kausu izcīnīja trešo reizi vēsturē.

Kolorādo "Avalanche" finālsērijas pēdējā spēlē uzvarēja Tampabejas "Lightning" ar rezultātu 2:1.

Pirmo reizi Stenlija kausu „Avalanche” ieguva pirms 26 gadiem.

Tajā laikā komandas sastāvā bija latviešu spēlētājs Sandis Ozoliņš.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Read Entire Article