Otrdienas rītā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu gandrīz visā valstī

3 months ago 295
ARTICLE AD BOX

Sniegotos un slidenos ceļa posmus tīra un kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistītas 158 VAS "Latvijas autoceļu uzturētājs" ziemas dienesta tehnikas vienības. 

Apgrūtināti braukšanas apstākļi uz valsts galvenajiem autoceļiem ir:

  • Tallinas šoseja (A1) visā posmā;
  • Vidzemes šoseja (A2)  visā posmā;
  • Valmieras šoseja (A3) visā posmā;
  • Rīgas apvedceļš (Baltezers-Saulkalne) (A4) visā posmā;
  • Rīgas apvedceļš (Salaspils-Babīte) (A5) visā posmā;
  • Daugavpils šosejas (A6) visā posmā;
  • Bauskas šoseja (A7) visā posmā;
  • Jelgavas šoseja (A8) visā posmā;
  • Liepājas šoseja (A9) visā posmā;
  • Ventspils šoseja (A10) visā posmā;
  • autoceļš Liepāja–Lietuvas robeža (Rucava) (A11) visā posmā;
  • Rēzeknes šoseja (A12) visā posmā;
  • autoceļš Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) (A13) visā posmā;
  • Daugavpils apvedceļš (A14) visā posmā;
  • Rēzeknes apvedceļš (A15) visā posmā;
  • autoceļš Tīnūži–Koknese (P80) visā posmā.

Uz reģionālajiem autoceļiem apgrūtināta braukšana ir visā Latvijā. 

Tikmēr Rīgā laikā no plkst. 6.00 līdz plkst. 9.00 turpināsies stipra snigšana, gaidāms, ka dienas laikā sniega sega palielināsies par 5-6 centimetriem. Brīžiem snigšanas laikā redzamība pasliktināsies līdz 200-500 metriem, gaidāms arī putenis.
 
Brīdinājums spēkā no plkst. 06:00 16.01.2024. līdz plkst. 18:00 16.01.2024.

Autovadītājiem ir jābūt īpaši uzmanīgiem, izvēloties autoceļa seguma stāvoklim atbilstošu braukšanas ātrumu un ievērojot drošu distanci ar priekšā braucošajiem transportlīdzekļiem. Atgādinām, ka sniega kārta un apledojums var veidoties atkāroti, arī pēc uzturēšanas darbu veikšanas.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Read Entire Article